Posted: Fri Aug 28, 2009 7:08 pm Post subject: Clan Dood?
Ik ben het hier al een tijdje aan het bekijken maar blijkt hier dood te zijn gaat daar in de nabije toekomst verranddering in komen of moet ik maar zelf een team samenstellen ? ik heb vroeger nog een clan gehad ZX weet hier van en deze draaide zeer goed vind ik maar door een stop van mijne wegen is deze uit elkaar gevallen, ik zie het wel zitten om terug bij een clan te spelen ik speel momenteel terug elke avond tussen 22u en 24u soms vroeger en later hangt er een beetje vanaf morgen ben ik terug van zee en kan ik er terug invliegen?
pc config:
Posted: Sat Aug 29, 2009 7:34 am Post subject: Re: Clan Dood?
jeps stoempie,
ik denk dat het grote probleem hier de samenkomst van verschillende omstandigheden, nl de release van 3.0 die al geen kanten deftig werkt. Daarom zijn er veel afgehaakt tot de nieuwe versie beter draaid. En ook dat het zomer is en in de zomer is het meestal rustig hier omdat de meesten dan op reis gaan of iets.
Ik ben voor de moment een huis aan het bouwen dus het meeste van mijn tijd gaat voorlopig naar het huis maar normaal gezien zou ik moeten kunnen verhuizen de 1ste november en dan ga ik ool weer meer tijd hebben.
Dus kort samen gevat, denk ik dat de clan weer actiever zal worden naarmate de dagen korter worden en de nachten langer
groetjes den Deetron
Ge moet maar iets laten weten als ge het ziet zitten e
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum