Question: Hobby & Interesse:
Response: veel gamen en mijn vriendinneke
Question: Link aaotracker.com account:
Response:
Question: Americas Army Account naam:
Response: RadicalAtHeart (AA3)
Question: Heb je al eens in een clan gezeten?
Response: Ja
Question: Waarom wil je onze clan joinen? Motiveer je aanvraag:
Response:
Kzou graag terug in een clan spelen kheb hier al ooitin de clan gezeten ma kben gekickt geweest om ge weet welke redenen. Ik hoop op een herkansing op AA3 te krijgen want ik beloof mooi proper te blijven niet gelijk op AA2... Ik had daar echt spijt van. En ja kzen al wa volwassener nog e jaarken ouder. Willen jullie is e potje spelen op AA3? Ik zal jullie de fleur van AA3 laten zien want als je die niet kent speel je het uiteraard niet graag. Ik heb het spel al snel leren apprecieren. Op dit moment zijn er geen problemen meer in de gameplay maar wel nog met de serverbrowser die niet correct servers weergeeft.
Question: Jouw PC configuratie:
Response:
voldoende, Geforce 8600 gt 512 MB Vista Quad Core 2.4GhZ Q6600
Question: Ben je bereid Teamspeak te installeren?
Response: Ja
Extra info: Ik kan AA3 vlotter laten draaien met veel minder lag enzovoort. Zoek wat tweakguides en je begrijpt snel wat ik bedoel
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum